diumenge, 11 de novembre del 2007

SUPER-PROBIOTIC-KID i el seu procés

La idea original després d'embrutar unes quantes pàgines del bloc d'apunts.
El pas efímer pel llàpis, fet damunt d'un paper de qualitat que em permeti entintar-ho amb garanties.

Entintat amb tinta xinesa, escanejat i digitalitzat. Amb el Photoshop s'han eliminat les taques, els errors (sempre més dels que caldrien) i les imperfeccions. No m'he preocupat de situar els aliments que hi ha pel voltant en el seu lloc definitiu. Prefereixo fer-ho més endavant amb l'ordinador, perquè així puc fer i desfer a voluntat fins a trobar la composició que més m'agradi.

I el resultat final després d'acolorir-ho amb Photoshop. En aquest cas en concret, he intentat mantenir un cert contrast i, alhora, un equilibri, entre uns quants elements realistes i un estil de caire més sintètic. M'agrada l'efecte que té; estic particularment orgullós de la carxofa -que va ser una feinada- i de les ales de mosca, que fan molt bon efecte per la poca feina que donen.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Muy buen trabajo... me encanta.

Clicky Web Analytics