divendres, 14 de març del 2008

Va de gats


Treballant en un projecte d'encàrrec em vaig trobar en la necessitat d'afegir un gat a la història. El que teniu aquí és una mostra de l'obessió passatgera que vaig patir per tal de trobar el gat que més em convingués. N'hi ha més, i ja els aniré posant.
Com que no sóc tan bon dibuixant com m'agradaria, els he extret individualment del bloc d'apunts i els he composat digitalment però no estan retocats. Potser el que més m'ha agradat ha estat, a part de la mateixa recerca, el fet de treballar de manera directa amb la plumilla i la tinta, sense apunt previ.
El més curiós de tot és que els hi tinc una al·lèrgia rabiosa...

1 comentari:

bbonaque ha dit...

Roger gràcies per la informació, ara estic preparant un dossier de treball, te l'enviaré per correu quan el tinga ultimat. Salut!

Clicky Web Analytics