dimarts, 1 de novembre del 2011

Work in progress: "Els dimarts, el meu tiet i els extraterrestres"





Estic treballant en el conte "Els dimarts, el meu tiet i els extraterrestres", un conte del Dídac Micaló que va guanyar el Premi "Contes d'emocions: si em coneixes m'entens" de l'Associació de Bipolars de Catalunya. Estarà acabat en poques setmanes i ja tinc moltes ganes de veure el resultat final i tenir-lo físicament a les mans. El procés de realització ha estat molt llarg i, tot i que l'estil visual és molt diferent a com l'havia concebut al principi del projecte n'estic quedant força content.
Deixo aquí les imatges de la portada i les tres primeres pàgines finalitzades. Aniré penjant la resta de pàgines a mida que les vagi enllestint.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Impresionante tu nuevo trabajo, es que me encanta!!!. Te deseo muchísima suerte con el y te agradezco que lo hayas colgado.

Por otro lado, quiero desearte un feliz y maravilloso día. Mi familia y yo te deseamos parabéns e que cumpras moitos mais...

Aburiño!!! este año te libras de los tirones de orejas... esperamos que te los de Nil por nosotros.

abrazotes

Raquel Marín ha dit...

Hola didal!! cuanto tiempo sin pasar por aquí! y cuantas cosas nuevas y que chulas!! q buena pinta este último libro de els dimarts...
a ver si nos vemos pronto!
irás a Tacca este disabte?
abrazos
ra

Clicky Web Analytics