dijous, 23 d’octubre del 2014

Revista Pronto. Suplement de psicologia

Aquestes són algunes de les il·lustracions que vaig fer aquest estiu per a un suplement de psicologia de la Revista Pronto. Es tractava de fer unes petites imatges que acompanyessin els textos de les quatre entregues del suplement. 
La veritat és que va ser una feina molt agraïda, amb el departament de projectes vam conectar de seguida i tot va ser molt i molt fluït, fins al punt que gairebé no vaig haver de fer modificacions. Tenien molt clar el què volien: colors vibrants i descripció directa del text sense interpreacions ni floritures visuals.
El més flipant va ser descobrir que les il·lustracions també van servir per fer els anuncis de TV que publicitaven el suplement. En cobertura nacional i amb les imatges omplint tota la pantalla del plasma generosament. Així que potser a algú recordarà haver-les vist en algun lloc. El primer cop que ho vaig veure em van caure els collons a terra.














1 comentari:

Anònim ha dit...

Molts bons treballs Roger, feia temps que no em passava per la teva web. Enhorabona per tota la feina, els contes son genials!

Borja Bonaque

Clicky Web Analytics